La meva llista de blogs

dissabte, 6 de maig del 2017

Clutch mostassa





No tinc una habitació-taller de costura a casa. Bé, tenim un mini despatx compartit en J i jo i allí hi ha de tot, una autèntica lleonera. Per això quan vull cosir alguna cosa, he de transportar la màquina de cosir i la resta d’artilugis necessaris cap al menjador. És per això que sovint em fa mandra  cosir a màquina, més que res, perquè no totes les labors les pots acabar en una mateixa tarda. I deixar les coses a mitges després d’una primera sessió de costura creativa implica haver de recollir-ho tot, desar-ho altre cop a la “lleonera” compartida i oblidar-la allí per setmanes. Per això m’agraden els projectes ‘pim-pam’, que són altres que aquells que pots tenir acabats en una mateixa tarda.

No tengo una habitación-taller de costura en casa. Bien, tenemos un mini despacho compartido entre J y en mí y allí hay de todo, una auténtica leonera. Por eso cuando quiero coser alguna cosa, tengo que transportar la máquina de coser y el resto de artilugios necesarios al comedor. Es por eso que a menudo me da pereza coser a máquina, más que nada, porque no todas las labores las puedes acabar en una misma tarde. Y dejar las cosas a medias después de una primera sesión de costura creativa  implica tener que recogerlo todo, guardarlo otra vez en la “leonera” compartida y olvidarla allí por semanas. Por eso me gustan los proyectos ‘pim-pam’, que son aquellos que puedes tener acabados en una misma tarde.

I don't have a room for sewing at home. Well I share a tiny studio with J, but it's a mess! That's why I have to occupy the living room when I want to use my sewing machine. Neverteless it's a problem when I have to use it for a long time because I cannot spare my bits and bobs everywhere. Obviously, that doesn't happen when I decide to sew a quick project, I love those projects, in few hours you turn out some fabrics into a new garment. This time it was a clutch.




Fa molt de temps que ja vaig fer un clutch com aquest, el podeu veure aquí. I com que va ser un regal, se’m va quedar el cuquet de cosir-ne un per a mi. Així que triades les teles, m’hi vaig posar i en un tres i no res, ja tenia el meu clutch. La tela de l’exterior la vaig comprar a l’Ilovekutchi, quan encara tenien oberta la seva tendeta a la Barceloneta. Una cucada de tenda, llàstima que la tanquessin, tot i que encara ens queda l’oportunitat de comprar teles xulíssimes a la seva tenda online. El patró és una adaptació d’un de keykalou designs, m’interessava fer la solapa d’un altre color, més que res per contrastar. 

Per cert, m'he adonat que m'agrada el color mostassa, el mateix que vaig utilitzar per pintar l'estrella led de l'entrada anterior, i molt similar al d'aquesta window bag.

Hace mucho tiempo que ya hice un clutch como este, lo podéis ver aquí. Y como fue un regalo, se me quedó el gusanillo de coser uno para mí. Así que escogidas las telas, me puse a ello y en un abrir y cerrar de ojos, ya tenía mi clutch. La tela del exterior la compré al Ilovekutchi, cuando todavía tenían abierta su tienda en la Barceloneta. Una cucada de tienda, lástima que la cerraran, aunque todavía nos queda la oportunidad en comprar telas preciosas en su tienda online. El patrón es una adaptación de uno de keykalou designs, me interesaba hacer la solapa de otro color, más que nada para contrastar.

Por cierto, me he dado cuenta de que me gusta el color mostaza, lo mismo que utilicé para pintar la estrella led de la entrada anterior, y muy similar al de esta 
window bag.

Years ago I sewed a cluth like this, you can see it here. Since then, I wanted one for me and it had to be done with this awesome fabric I bought in a little fabric shop in la Barceloneta. That shop does not exist anymore, it's a pitty. Luckily, we can still buy throught Ilovekutchi website. I changed some details on the pattern by keykalou designs, I wanted kind of a colour contrast.

By the way, I've noticed I like the mustard color, it is the same I used for the led star I showed you in the last post and the one I used in this window bag.

5 comentaris:

Helen ha dit...

Lovely clutch and fabrics.

Descabdello ha dit...

Xulíssim! La idea de la solapa en un altre color és genial! Llàstima que no tinguis un espai per cosir. És veritat que tenir un espai propi augmenta la creativitat.

Mabel (aventuresidesventuresdels30) ha dit...

Tota la raó del món fins que no tens un lloc idoni per cosir carregar la màquina amunt i avall fa molta madra i llavors et ve menys de gust. M'encanta el clutch em sembla genial i ideal per a l'estiu. Una abraçada

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

M'encanta aquest clutch! La tela és una monada i el color és maquíssim. Queda genial el contrast amb el de la solapa.
T'entenc amb el tema de la màquina de cosir, em pasa el mateix i fa mandra moure-ho tot quan encara no has acabat...
Una abraçada!

Artmorixe ha dit...

T'ha quedat genial, m'agrada molt la combinació de colors.
Salutacions.